Usługi księgowe

Księgowość

Zakładając działalność gospodarczą każdy przedsiębiorca stoi przed trudnymi wyborami mającymi wpływ na kolejny rok jest zobligowany do dokonania wielu istotnych wyborów podatkowych rzutujących co najmniej na kolejny rok prowadzenia działalności gospodarczej.

Jaki rodzaj podatku wybrać , liniowy a może progresywny? Jaki rodzaj ewidencji ryczał czy zasady ogólne. A może założyć spółkę z o.o. ?

Na te i podobne pytania bezpłatnie odpowiemy jeszcze przed założeniem działalności gospodarczej.

Bezpłatne konsultacje przed założeniem działalności gospodarczej to specjalność naszego biura rachunkowego.

Nasze doświadczenie obejmuje prowadzenie księgowości każdego rodzaju . Klientami naszego biura rachunkowego są głównie firmy małe i średnie tj do 25 zatrudnionych osób. W port folio naszego biura rachunkowego znajduje się wielu przedsiębiorców którzy prowadza jednoosobową działalność gospodarczą.

Wybierając ofertę usług księgowych naszego biura rachunkowego macie Państwo pewność, że już w chwili księgowania stosujemy przepisy prawne minimalizujące obciążenia podatkowe.

Dokumenty odbieramy w siedzibie klienta niezależnie od rodzaju działalności i wartości zawartej umowy.

Działamy w oparciu o udzielone pełnomocnictwo. Nasze biuro rachunkowe reprezentuje Klienta przed Urzędem Skarbowym, ZUS-em oraz Instytucjami Finansowymi.

Usługa księgowa może być zrealizowana w siedzibie klienta na jego oprogramowaniu lub też zdalnie przez Internet.

Nasza działalność jest w pełni ubezpieczona do wysokości 10.000 EUR na życzenie Klienta istnieje możliwość podwyższenia polisy pod konkretne zlecenie.

Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji w siedzibie naszego biura rachunkowego.

  • Osoby fizyczne,
  • spółki z o.o.,
  • spółki akcyjne,
  • spółki cywilne

Książka przychodów i rozchodów

  • Ilość dokumentów do 30 szt. miesięcznie – 100,00 pln + VAT
  • Ilość dokumentów od 31 szt. - 50 szt. miesięcznie – 150,00 pln + VAT
  • Ilość dokumentów od 51 szt. -7 5 szt. miesięcznie – 250,00 pln + VAT
  • Ilość dokumentów od 76 szt. – 100 szt. miesięcznie 300,00 pln + VAT
  • Każde następne 30 szt. dokumentacji to dodatkowe 50,00 pln + VAT

Księga handlowa (pełna księgowość)

  • Ilość dokumentów do 50 szt. miesięcznie 300,00 pln + VAT
  • Ilość dokumentów od 51 szt. do 100 szt. miesięcznie 600,00 pln + VAT
  • Ilość dokumentacji od 101 szt. do 150 szt. miesięcznie 1.000,00 + VAT
  • Każde następne 50 szt. dokumentacji to dodatkowo 200,00 + VAT

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

  • Cena to 75,00 + VAT miesięcznie

Obsługa kadrowo płacowa

  • 25,00 + VAT miesięcznie od osoby zatrudnionej w oparciu o umowę o pracę.
  • 15,00 + VAT miesięcznie od osoby zatrudnionej w oparciu o umowę zlecenie



* Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%
Ceny mają charakter poglądowy a ich ostateczna wartość jest uzależniona od specyfiki działalności klienta.

Podstawowe zalety korzystania z outsourcingu księgowo-płacowego :

  • minimalizacja kosztów ,
  • koncentracja przedsiębiorcy na realizacji biznesu a nie na jego obsłudze ,
  • uniknięcie inwestycji w kosztowne rozwiązania informatyczne,
  • przeniesienie odpowiedzialności na nas,
  • szybki dostęp do raportów ,
  • elektroniczny dostęp do danych księgowych,
  • stały dostęp do wiedzy i doświadczeń ekspertów ,
  • odciążenie Dyrektora Finansowego od zarządzania działem księgowości,

Skontaktuj się z doradcą